Studentermedhjælper til Stabssekretariatet i Arbejdsmarked, Rådgivning og Integration

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi tilbyder et studierelevant job primært indenfor Løn og Personale, men også til andre administrative opgaver.

Er du i gang med en videregående uddannelse eller lignende, med fokus på HRM og økonomi, og er du interesseret i at få indblik i arbejdet i en politisk styret organisation?

Om jobbet
Opgaverne vil variere, men forventes at omfatte:

  • ansættelse og oprettelse af nye medarbejdere
  • understøttelse af ansættelsesprocesser fx indkaldelser, forplejning, blomster mv.
  • tilsyn på restferie og flekstid
  • understøttelse ved fx lokallønsforhandlinger og organisationsændringer
  • indberetning af fravær
  • opdatering af lønark
  • afstemning af NemØkonomi
  • understøttelse af vores reception ved ferier og andet fravær
  • blik for tværgående opgaver
  • diverse små og større ad hoc-opgaver

Vi forventer, at du
  • er imødekommende og hjælpsom
  • har interesse for beskæftigelsesområdet
  • kan have flere bolde i luften og overholde deadlines
  • er målrettet, ansvarsbevidst og fleksibel
  • kan arbejde koncentreret og selvstændigt
  • er god til IT og hurtigt kan sætte dig ind i nye systemer

Vi tilbyder
  • Et godt arbejdsklima i et center, der er i udvikling
  • Et selvstændigt og fleksibelt arbejde
  • Et arbejde, der har stor betydning for medarbejdernes opgaveløsning og trivsel
  • En stilling som kan være relevant og brugbar for din uddannelse

Der vil eventuelt være mulighed for at få andre og flere opgaver afhængigt af dine kompetencer og interesser.

Om os
Stabssekretariatets opgaver omfatter blandt andet at:
  • betjene de politiske udvalg og råd
  • levere diverse analyser
  • være opdateret på intentionerne med og retningen i den nyeste lovgivning
  • betjene diverse tværgående grupper internt i centeret
  • understøtte samarbejdet på tværs mellem kommunens centre
  • løse ad hoc-opgaver for centerledelsen, herunder koordinering og booking

Løn og ansættelsesvilkår
Tiltrædelse 1. juli 2024 eller efter nærmere aftale.

Som studentermedhjælper aflønnes du efter relevant overenskomst. Det er en betingelse, at du er studieaktiv på en videregående samfundsvidenskabelig uddannelse eller lignende under hele ansættelsen.

Arbejdstiden er 15-20 timer gennemsnitligt pr. uge, og vil ligge mandag til onsdag i tidsrummet 8.00-15.30, torsdag 8.00-17.00 og fredag 8.00-13.30.

Vi er fleksible i forhold til dit studie, og derfor aftaler vi, hvornår du kan være til stede.

Arbejdsstedet er Center for Arbejdsmarked, Rådgivning og Integration, Kalundborgvej 59A, 4200 Slagelse.

Vi gør opmærksom på, at der ved ansættelsen skal foreligge straffeattest.

Slagelse Kommune er en røgfri arbejdsplads.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Ansøgningsfrist
  • Fredag 17. maj 2024, kl. 8.00
Ansøgningen skal indeholde din ansøgning med relevante bilag, herunder CV samt dokumentation på igangværende studie.

Vi forventer at afholde samtaler torsdag 23. maj 2024.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Slagelse Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Stabssekretariatet, Kalundborgvej, 4200 Slagelse

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6041231

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet